091229

Det var ingen vidare uppdatering igår, men jag hade fullt upp! Först till slalombacken och åka bräda, sen direkt hem och på stan! Jag köpte inte så mycket på stan, bara en tröja och ett par jeans. Båda på Gina Tricot för ½ priset!

Hittade inga bilder...

Idag är det styrketräning igen, pepp! Sandra är med denna gång också. Hoppas det går lika bra som förra gången, då gick det ju super. Just det, jag ska på revy idag också med pappa.
Imorgon är det hemmamatch i hockey som jag och pappa ska gå på också, sista för i år.

Ska ta lite bilder idag tror jag så jag får lite nya bilder att lägga in;)

Kommentarer.
Av: Linus ( http://honkallaslinus.blogg.se/ )

- svar: Tack desamma :)

2009-12-29 @ 12:54:10
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0