Centrerat inlägg


Taekwondo är livet xD
Hemma från träningen och nu är det bra att äta ochsen blir det revy! Så... nu ska jag äta, det blev ett väldigt kort inlägg, det har blivit det de senaste dagarna... Men det är ju så mycket att göra, idag:
Träning och revy efter varann
Imorgon:
Träning och hockeymatch efter varann.
Och nej, jag spelar inte hockey. Men det är sista hemmamatchen för 'stadens stolthet' imorgon så det är bara dit och titta!:)

Okej, blev längre inlägg än jag trodde!


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0