Det är 2 tim, 15 min och 1 sek kvar till julafton!

Nu blir det sova för min del, är ganska trött och hänging eftersom jag har en riktig förkylning. Bra så här innan jul också.... Imorgon bär det av till moster och fira jul, som alla andra år, kommer att bli kul fast det är det ju alltid med jul! Far ungefär vid 10 tiden, medan det är ljust ska man ju passa på. Kalle Anka kommer eftermiddagen spenderas med, och jag är ju inte ensam.
Mitt i julbaket♥
Jag tar kameran med mig, så kan ni titta på bilderna när jag kommer hem. Kanske, kanske får man tag i en dator? Aja, men julen ska jag inte tilbringa framför en dataskärm precis.

Om jag inte hinner blogga innan jag far imorgon så får jag hälsa GOD JUL till alla läsare! (Eller typ en läsare?;])

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0