Fota ute

Nu har jag varit ute och fotat i kylan, bara en kort stund för mina händer blev som isbitar, men 8 bilder kunde jag få ihop! Om ngra minuter bär det av till klubben igen för att träna.... puuuust,jag har träningsvääärk och det är inte så kul när man ska träna, men det försvinner ju. Pepp att ha det på nyårsafton också.....-.-
Här kommer iallafall några bilder; 100% oredigerade!
 
10p till den som kan gissa vad detta är! (Det vet jag knappt själv^^)


Kommentarer.
Av: I D A :)

sv. kul att du tycker det :D haft en bra dag?

2009-12-30 @ 15:24:29
URL: http://aelfs.blogg.se/
Av: Emelie :)

sv; jorå, jag mår bara bra! sjd?:)

2009-12-30 @ 20:05:24
URL: http://lumano.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0