Hemma

HEMMAAAAAA! Det var jättekul, och jag fick många julklappar också. Jag har inte så mycket bilder för kameran dog precis innan middagen.... Jag hade dessutom laddaren med mig, men självklart i en väska i en annan byggnad.... Jag vet, inga komentarer. Men jag ska ladda över till datorn så fort som möjligt, om jag orkar. Det stavas L-A-T eller S-A-N-N-A. Ska iallafall äta ganska snart också:) Är Jääääättehungrig!

Bild kan vara kul:

Klassen, hade lite bildbrist... Jag längtar INTE till skolan, jullovet är för koooooort!

Kommentarer.
Av: john

haha xD alla i våran klass är SÅ SNYGGA ;) xD

2009-12-27 @ 14:52:16

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0