Julklapparna

Tänkte göra, som föressten de flesta bloggare har gjort, en lista på vad jag fick i julklapp!♥

♦ Slalomglasögon, Svart vita
♦ Diadem och hårklämmor med "paljetter" på
♦ En USB-lampa och USB-minne
♦ Presentkort på H&M
♦ En kopp och Nutella (ungefär som Nutella fast det hette något annat)
♦ En Key Finder, perfekt för personer som mig som alltid har borta mina nycklar. Vissla, så börjar den blinka och pipa!
♦ Skönhetsbibeln, en bok om skönhet
♦ Örhängen för mig som inte har hål i öronen
5 par sockar, ett par var rosa och såg ut som en gris^^
♦ En ringhållare som ser ut som en svan:) Man hänge ringarna på svanens hals
♦ En cupcakes bok och en tecknarbok

Det, och lite andra saker som jag säkert har glömt fick jag och jag är jättenöjd!:) Jag fick mycket krimskrams men det är bara kul!

Har lite bilder jag ska publicera senare också, men jag smygbörjar med det nu.
 Okej, för snygg för att visas i bloggen
 Tog mycket bilder, i och utanför bilen. Jag skulle ha sparat batteri tills kvällen....


Kommentarer.
Av: molly♥

sv: aww tack detsamma :*

2009-12-25 @ 15:14:59
URL: http://mollllys.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0