KörvGobbeN

Lite mer kommentarer än vanligt idag, man tackar och bockar för det (eller heter det niger, man är ju trots allt tjej! Hmmm, svårt nöt att knäcka!)

6-2 slutade matchen, till oss såklart! När vi var på Korvgubben så fick vi en colaflaska med på köpet, men vi tog inte in den i arenan. Istället så gömde vi den vi El & Diesel i snön, och överraskande nog så var den kvar 3 timmar senare när vi skulle hem med hockeybussen!
 Bild: Google den Allsmäktige
Imorgon är det ju nyårsafton, Emme kommer hit vi lunch för vi ska baka!:D Haha, vi om några ska väl baka efterrätten? Imorgon är det ju också fortsättning på JVM, vi får se om Emme vill joina framför TV:n med mig och pappsen?=)

Sovdags för alla små nolifers som jag!♥

Kommentarer.
Av: Linnea - [littlemslinnea.blogg.se]

sv: jupp! vad härligt att höra, jorå allt är bara finfint med mig också :)

vad händer imorgon på nyårsafton då? ^^

2009-12-30 @ 23:22:24
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0