Månadens blogg

Äntligen klar! Finputning behövs alltid, men i det stora hela är det klart! Titta längst upp i menyn, där hittar du kanske något av intresse.

Jag utsåg månadens blogg till:

[Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!]
Sara Marklund är 19 år och är fotograf. Hennes bilder är otroligt fina och ibland bjuder hon på tips om hur du kan bli bättre på att fota!
Värdig vinnare av Månadens blogg!


Kommentarer.
Av: Fotograf Sara Marklund

Tack snälla du :)

2009-12-26 @ 11:55:10
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0