Mycket snö!


Nu har jag ätit lunch, pannkakor! Dessutom så åt jag väldigt fort också, det kanske var därför som jag blev så mätt, haha. Snart är det iallafall styrketräning i 1½ timma, den börjar klockan 15.00. Jag undrar hur det kommer att gå att köra dit, det snöar jättemycket! Det är typ 3 meter snö känns det som!
Nää kanske inte 3 meter, men över 1 meter kanske?:)

Imorgon blir det troligen stään, antingen med Emme eller med mamma. Sandra skulle typ gå med sin kusin;)
Det är ju rea och då måste man passa på, eller hur?
Bild: Google

Längtar jättemycket till nyårs också, då kommer Emmes familj hit! Dessutom spelar Små kronorna då tror jag:) Jag har inte så bra koll. Men igår spelade små kronorna iallafall, 1-10 till oss!♥ Haha, jag tyckte jättesynd om Tjeckiens målis. Han som släppte in 4 mål i 1:a perioden.... stackarn...
Jaja, vi vann ju!

Nu ska jag ringa till de som kör till träningen och säga att de inte får köra in på vår lilla väg, den är helt igensnöad!

Kommentarer.
Av: molly♥

sv: har precis kommit hem från stan, dusj? :)

2009-12-27 @ 16:34:33
URL: http://mollllys.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0