Nyårsafton

Bloggingen kommer igång senare än beräknat! Idag är det nyårsafton! Emme kommer kl 15.30 istället så jag ska väl hitta på något annat att göra tills dess. Jag och pappa ska då bygga en avfyrningsramp till raketerna ikväll. Självklart ska jag ta bilder på raketerna ikväll, men det kommer nog gå sådär tror jag....;)

Inte så mycket mer att skriva om, men det kommer väl under dagen!;)

12 h och 26 min och ett antal sek kvar till 2010!

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0