Sanna By Sanna


Tjo och välkommen till Sanna By Sanna! Jag hade en blogg, men la ned den för ca 1 vecka sedan. Men nu är jag där igen! Shit, det går verkligen inte komma ifrån att blogga, det är ju så kul!
Mest startade jag för att kunna gå tillbaka nästa jul och titta vad jag gjorde då haha.

Denna blogg kommer att handla om mig, mina kompisar, shopping, och allt som hör vardagen till för en tjej som jag! Sanna By Sanna helt enkelt. Detta kommer att bli ungefär som min förra blogg, ja, men kanske lite renare skrivsätt. Med det menar jag att jag försöker att stava rätt o.s.v.

Hoppas ni kommer trivas och ska föressten fixa en ny design inom kort!

Kram Sanna

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0