♥ Styrketräning

Kom precis hem från en jobbig styrketräning på klubben. Det gick bra, gjorde bra frivändningar och benböj, så jag är nöjd. Till middag ska vi äta lamm och potatisgratäng!♥ MUMS! Potatisgratäng is the best<3

Imorgon hoppas jag verkligen att Emme skippar Vb och kommer med mig på stan! Haha, egotrippad unge jag vet x). På tisdag är det styrke igen, då med Sandra förhoppningsvis. Du och jag kompis, du ooch jag....

Saknad unge♥> Va med mig?:)

Kommentarer.
Av: Elsa

Ja... jag kan vell vara med dig nån gång!

Vet inte om i veckan men nån annan gång:](L)(L)

2009-12-27 @ 19:26:54
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0