Hit me with your best shot

Hej! Igår blev det ingen uppdatering som ni kanske såg. Jag var med Sandra hela dagen och sen for vi på hockeyn.  Där träffade vi Agnes, Elin, Vendela och Hanna. Vi förlorade med 2-3 i sudden, bajs!

Haha, hela andra perioden stod jag mittimellan två högljuda män som skrek^^ Ena gubben slog till mig i bakhuvudet! I första perioden klöste en kvinna mig också x]'
Söta!:)

Idag blir det stan med Sandra och Agnes. Vi skulle typ fara vid 12. Jag ska köpa en tjocktröja, byta mina googles och säkert nåt mer^^


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0