I'm walking on sunshine


^Visst fattar ni rubriken?

Kom nyss hem från träningen, så nu är jag nyduschad och frääääsch! Körde ett blandat pass idag, tur det kanske eftersom jag glömde knäskyddet hemma.... Så typiskt mig!

Jag fattar inte varför ingen har påminde mig tidigare att det är en ny månad! Det är dax att byta ut månadens bild, blogg och klädesplagg!
Ska fixa det när jag har skrivit klart detta inlägg /*promis*\

nu är jag klar, fixar det nu!

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0