Invägningen [igen]

Jag har just varit på invängningen! Det gick as bra, jag vägde faktiskt 1.5 kg under. Det trodde jag inte! När jag kom hem vräkte jag i mig maten så nu har jag typ ont i magen, haha! Nu ska jag bara skriva snabbt, för jag ska tillbaka till klubben för att hjälpa till att lägga mattorna inför imorgon. Därför kommer uppdateringen vara kass imorgon, men ni kan väl överleva?:)

pusspåer!


Kommentarer.
Av: A.C

hehe jaså?:D



vad händer ikv då?:D

2010-04-23 @ 18:35:13
URL: http://amychen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0