Jag somnar annars

Din kropp:
hur lång är du:
skulle gärna säga 160cm, men 158.5 cm typ....
hur mycket väger du?: onödigt att veta?
vilken sko storlek har du: 36-37
är du nöjd med din kropp: hahah nja...^^ finns alltid nåt och klaga på
skulle du kunna plastikoperera dig: om det var ofarligt, kanske
välj en sak du tycker är fulast på dig: Ganska mycket, men jag gillar inte mina ögon :S
vilken ögonfärg har du: mörkMÖRK bruna
vilken hårfärg har du: mörkbrunt
har du lång överkropp: typ normal^^
har du långa armar: nää, typ inte
har du långa naglar: just nu, NEJ

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu:
trött och uttråkad....
vad tänker du på just nu: ehh, mitt huvud är tomt för tillfället, kom tillbaka imorgon^^
saknar du någon just nu: yeeees
gillar du någon: nja, typ inte^^
är du kär: ^
är någon kär i dig: HAHAHA skulle inte tro det;)
älskar du någon: ja?
hatar du någon: ogillar;)
hur är du om du är hungrig: beror på. Kan bli asarg om jag inte har ätit;)
hur är du om du är trött: wierd....x]
om du sovit i tre timmar: trött?

Dina önskningar;
du skulle egentligen vilja heta:
inte Sanna
du skulle egentligen velat bo: Ganska nöjd med var jag bor:)
din högsta önskan är: för långt för att skriva, lite för komplicerat
du skulle vilja ha: mycket;)

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum:
Vitt, träfärgat, rött^^
har du en tv i ditt rum: nej:(
har du en dator i ditt rum: nja, precis utanför!
har du en säng i ditt rum: ehh, ja?!
vilken färg är ditt påslakan: blått och vitt:) 
har du kläder på ditt golv:
lite (a)
har du tidningar på ditt golv: en bok
har du något annat på ditt golv: matta:)

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0