Klapp på kinden

Haha, besöksrekord igår!:) Tror jag är G-L-A-D idag, känner på mig att dagen har mycket att bjuda på! Det var länge sen jag var såhär glad, känns otroligt skönt att ha fått tillbaka det.

Måste ringa Sandra idag och kolla om hon mår bra. Hon måste vara frisk imorgon, okej?!
(100%oseriös)
^nej men vad har vi här då? En söt liten fjortiskisse, klapp på kinden;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske vara med någon? Det är en av få dagar jag inte har träning, så gäller att passa på!

Kommentarer.
Av: Maria - livet i Milano ☆

godmorgon =)

2010-04-09 @ 09:29:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Av: julia

guud vilken snygg blogg :\

2010-04-09 @ 09:39:41
URL: http://moonlihgt.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0