Minns du?

Minns du....

...när vi surade på "trappan" på dagis?

...när du ville ha uppmärksamhet av engeskmannen?

...när vi åkte rollerblades runt knutis?

...när vi blev så less på att vara med varann att vi började gråta?

...grekland -07?

...kortet på botten av poolen som vi inte fick upp?

...mamma mia bandet?

...fjällvandringen?(påminn mig INTE isåfall;])

...massa andra saker vi gjort?:) Det gör jag!(nästan)



Minns du...

...våra fina smoothies?

...när vi tältade?

...vattenkriget hos Elsa?

...nylonstrumpan på gympan? (HAHA)

...när du förstörde mina bilder innan discot?;)

...alla andra saker jag gjort med dig? (jag minns inte så bra, mitt minne du vet!)

Minns du...

...Bullen?

...när vi fick veta att vi skulle gå i samma klass?

...när vi bråkade om suddet? x]

...loppisen utanför ditt hus?

...sista gången jag såg dig gråta? För det gör inte jag ;)

...alla våra flummstunder?

...när vi uppträdde i tvåan med Sandra Dahlberg?

...vårat miljöhus?

...första julfesten?

...alla galna saker vi skrattat åt genom åren? "om ett gott skratt förlänger livet kommer vi leva för evigt!"

Minns du...

...när jag började gråta för att du kallade mig kokosnöt?x] (var i FA btw;])

..."jag heter tyvärr inte Sten?"

...när du pratade med mig i sömnen? (nej, det kunde du ju inte göra, du sov ju;])

...café g-punkten? (HAHAHAHA)

...när vi satte igång ett larm så brandmännen kom?

...när servitrisen frågade om vi ville ha lättöl?

...de galna, roliga, tråkiga, sorgliga saker vi gjort?

Jag säger det inte ofta (okej, aldrig); Jag älskar er tjejer, ni gör så att världen blir bättre att leva på!:*

Kommentarer.
Av: A.C

hejhej:D



hur har din torsdag varit då?

Hoppas det e fint väder hos dig... hos mig e dt hur dåligt som helst..regnat o sånt.asch:S



ha dt bra:D

2010-04-29 @ 17:05:04
URL: http://amychen.blogg.se/
Av: Latte Liten

så fint :)

2010-04-29 @ 17:11:27
URL: http://latteliten.blogg.se/
Av: JL - <3

sv; vad har du gjort idag ? :)

2010-04-29 @ 17:26:21
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Av: JL - <3

sv; vad har du gjort idag ? :)

2010-04-29 @ 17:26:42
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Av: Elsa

Jag minns och jag älskar dig med♥

2010-04-30 @ 14:10:47
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0