Saker du kanske inte visste

♥ Jag har inte läst nån Twilightbok!
♥ Har inte sett New Moon, Avatar eller Valantine's day.
♥ Jag är lat ;)
♥ Jag tyckte om skolan när jag var typ 6-8 år^^
♥ Min klass har bäst schema!
♥ Jag har alltid tråkigt på helgerna, för mina träningar har sämst tider.
♥ Jag vill tapetsera om på mitt rum.
♥ Jag har aldrig flyttat.
♥ Jag ser jättedåligt utan glasögon/linser (har -5.25 på vänster öga
och -3.50 på höger för er som fattar;])
Jag var rund när jag var liten, såg typ ut som en köttbulle x]
♥ Ibland känner jag mig jättedissad, fast jag inte är det^^
♥ Har världens fulaste namn på mina MSN...

^OBSERVERA!: 100% (o)seriös!


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0