Schteeek

Tjollahopp! Sitter ute och schteker i solen, nästan sommar värme ska jag tala om för folket! Känns som att det kommer bli en sommar i år, trots all snö som fallit.
<stugan -09
Jag var ju på vårdcentralen idag, de lyssnade på lungorna och på hjärtat, pratade om medicinen jag testat (Bricanyl), och gjorde ett EKG. Allt visade sig vara normalt, kanske har jag bara dålig kondition?x]
 Fick samtidigt reda på att Bricanyl är dopningsklassat (?!) och att jag behöver att intyg för att få använda det vid besvär i Malmö. Hur som helst så fixade doktorn ett intyg, så nu är det lugnt att använda!:)

Haha nu ska jag ut och schteka mera!^^ Måste bli brunisch innan sommaren!;)

Kommentarer.
Av: A.C

jahha...



jag skulle ut o fikar nu, men min kompis kan inte träffas helt plötsligt..så e nog hemma lr kanske ska ut ändå..får se..hehe..:)

2010-04-12 @ 15:39:11
URL: http://amychen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0