taggataggataggataggatagga

Hejsan på er! Soligt idag också, så troligen blire att schteeeka, kanske med en kompis vad vet jag?
<En liten facelook, fotad för någon dag sen, men eftersom jag inte genomgått en plastikoperation ser jag ungefär likadan ut idag!

Längtar så himla mycket till på torsdag! Först blir det träning kl 16.30-17.30. Mycket stretching osv, vi ska trots allt sitta i en buss i ett x antal timmar. Sen hem och äta, kanske packa det sista, för att ca kl. 19.15 infinna mig på klubben för att betala, väga mig en sista gång och sätta mig i bussen som har avgång kl 20.00 med destination; Malmö.


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0