Valborgs!<3

Hej! Har varit hemma ett tag, det är ju fredag=kortdag! Fick dessutom skippa läset så vi slutade 12.30! L-y-x stavas det.

Ikväll blir det att fara till Emme med familjen och äta gott, sen hade vi planerat att Sandra skulle komma. Sen käka godis och se film på kvällen! Självklart ska vi väl till någon Majbrasa också (tror jag).

HAHAHAHAxD Jag vet jag var söt. not.


Kommentarer.
Av: jessy :)

sv; vara vänner i think ;D

2010-04-30 @ 16:12:50
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Av: elliz och elviz-oriez

-haha neje men jag skikade det typ igår:D

jag har varit i mölnvik.. vad ska du göra ikväll?

2010-04-30 @ 16:31:31
URL: http://oriez.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0