When I look at you

Hallu! For hem tidigare från skolan idag, jag kunde inte äta och jag hade huvudvärk. Sen sov jag några timmar och sen mådde jag bättre! Men jag vet fortfarande inte om jag håller på att bli sjuk. Ska ta det lugnt på träningen iallafall.


Längtar till Valborgs! Det är bara en vecka kvar ungefär! Min familj ska vara hos Emme+Davids familj. Sen hade vi tänkt att Sandra, Pierre och André ska komma och sen ska vi ha filmmarathon;) Vi ska hyra filmerna nästa vecka när det är IL-dag, på onsdag:)

Kommentarer.
Av: Jessy Larsson - ♥

sjukt fin sminkning :D

2010-04-22 @ 17:47:23
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0