Förklaring

Ja, nu är det väl dags att förklara var jag har varit i en vecka. VARNING för mycket text och inga bilder, okej?

Söndag: Jag och Emme satte oss på bussen kl. 10 som skulle till Enånger (Vid Huddiksvall). Vi var väl framme vid 18.30 något, skulle jag tro. Där mötte Sandra upp oss och vi åkte till "hennes" stuga.

Måndag: Vi fick skjuts till Huddiksvall och Dollar Store. Det blev inte mycket köp där, en sminkborste för 10:- och lite godis. Sen blev det stan i Huddik, köpte en väska på Gina ni ska få se sen.

Tisdag: Denna dag var det inte så varmt, men vi trotsade kylan i vattnet och for över till en släkting till Sandra och åkte gummiring. Ganska okej ändå.

Onsdag: Onsdag, vad gjorde jag då....? Jo, det var väl mer av en "vilodag", eller om man kan kalla det det eftersom vi var med 4 stycken små barn. Otroligt gulliga och ville bli snurrade hela tiden ^^
Gick och la oss relativt tidigt.

Torsdag: Steg motvilligt upp klockan 05.20. Resan mot Umeå fotbollsfestival började klockan 06.31 med tåget som gick till Sundsvall. Väl i Sundsvall bytte vi till buss där vi satt i 4 timmar.
 Framme i Umeå låste vi in väskorna (vilket inte var det lättaste) och tog en snabb runda på stan.
Klockan 16 ca hade vi våran första match mot Kraft FF ett svensktalande lag från Finland. 5-0 till oss.

Fredag:
Våran första match hade vi inte förrän 12.10 mot MG-83. (Mhm, gulligt namn jag vet!) Vi spelade INTE bra i första halvlek och kom inte riktigt igång i andra heller så matchen slutade 0-0.

Andra matchen började 17.10 mot Umeå IK. De var bra, men tränaren hade nog skrämt upp oss lite, så vi hade alldeles för mycket respekt för dem redan i början. 2-0 till Umeå IK.

Lördag: Eftersom vi hade tagit oss till A-slutspel i gruppen för dem som är ett år äldre var vi ändå ganska nöjda. Vi fick stiga upp klockan 06.00 för vi hade tidig match. Luleå LIRA var motståndarna och de var bra. Egentligen inte överdivet bra, men halva matchen gjorde domaren och nu ska vi inte tala mer om honom..... Vill inte minnas....

Mycket har jag lämnat ut, som när vi tog Petras bergsprängare och satte igång den mitt i korridoren så alla finskar undrade vad vi gjorde. Men det är väl ungefär vad som har hänt.

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0