Gissa var

Nu är jag äntligen klar med packingen! Tog typ bara en halvtimma eller nåt, men ändå!
Jag har inte talat om var jag ska, men jag kan säga såhär; Staden börjar på Stockhol. Ganska klurigt ändå va?

Förra gången hade vi då rum nummer 1645. Det kan ni anteckna någonstans.

Det roliga kommer att bli när jag står där på Arlanda och ska ta MIN resväska, som dessutom är en helt vanlig svart väska, och så tar jag fel! Det är just för det ändamålet jag har knutit ett blommigt sidenband runt handtaget och DET, mina damer och herrar är top notch!


Kommentarer.
Av: [Foto & Vardag]

det är smart att märka väskan, för som du säger - det finns så många lika dana väskor. Ja funderar på å köpa nån illgrön väska med fula blommor på eller något, å hoppas att ingen har en lika dan ;D

2010-08-04 @ 08:19:28
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0