Hmm

Jag vet att jag typ aldrig uppdaterar. Jag har fem träningar i veckan, går i skolan, och ska dessutom på de två resterande dagarna hinna med mina vänner. Allt detta gör att jag inte hinner med allt jag vill, bl.a blogga.

Vissa dagar blir det mer bloggande, vissa mindre. Detta gör också att jag inte alltid skriver exakt vad jag åt till lunch igår, eller exakt vilken tid jag var med mina vänner. När jag inte bloggar mycket måste jag komma ihåg vad som verkligen är väsenligt så det blir roligare att läsa. Det är något jag måste bli bättre på.

När jag kommer tillbaka på riktigt kommer en överraskning, jag lovar!!!

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0