Nytt - igen

Ja, jag kände att jag behövde något nytt så nu välkomnar vi den nya headern till bloggen! (tryck f5 om du inte kan se den)


Jag sitter fortfarande i pyjamas och degar runt, det är riktigt skönt att inte behöva sätta på sig kläderna. Idag blir det gymträning, jag vill ju klara fystesterna dah?!onsdag drar jag till stockholm, så då får ni inte mycket uppdatering heller. 
 Fast... Det är ju trots allt dag kvar dit, eller hur?

Kommentarer.
Av: fanny pettersson

sV; ja att det var. den var så jävla sjukt mycke roligare

2010-08-02 @ 13:40:10
URL: http://stanshetaste.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0