Sommaren

Tjofrääs alla morgontrötta läsare! Idag är sista dagen på sommarlovet, och ute ser det ut som att sommaren är slut. Har hunnit med ganska mycket i sommar, men har inte tagit mycket bilder. Har bara njutit av livet och alla underbara stunder som har varit!

Sommaren 2010 har varit:

- Växelvarm?
- Bättre än förra!
- Bäst!
- Busig;)
- Trist
- Rolig
- Extremt underbar!
- Helt AMAZING!!!

Allt det har jag mina underbara vänner att tacka för, även om jag inte har hunnit vara med alla jag skulle velat.

På skolavslutningskvällen var jag, Agnes, Emme, Sandra, Vendela, Elin, Hanna, Isabelle och några fler och gjorde Mobackenområdet osäkert.

Min söta kusin kom hit och vi var bl.a på Falkan!

Det var stadfesten och Emme fyllde år!

Hade några fina schtekardagar i stugan.

Drog till Fjäle och schtekte runt med Sandra och Emme i 4 härliga dagar.

For med fotbollslaget på cup i Umeå, HELT UNDERBART!

Drog till Sthlm och shoppade, åkte båt till Sandhamn och hälsade på några jag inte hade träffat på typ 12 år.

Sen har jag varit med vänner hela sommarlovet och tränat gym lite smått. Funderar redan på planer inför nästa år....

Kommentarer.
Av: MoMoo

Hejsan!

Sjukt fin blogg! Min är inte lika fin,men... Jaja man får väl nöja sig!



MoMoo

2010-08-22 @ 19:44:50
URL: http://momoos.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0