|| Trust no one, because U never know who to trust ||

Vaknade just, ska fara på stan och fixa klart mitt ID/bankkort idag. Varför så tidigt undrar ni då. Ja, det kan ni ju ta och fråga mor min...
  <Sandhamn
Ni vill säkert inte veta vad jag ska göra idag kl. 21.15, men jag ska se Vampyrer suger på bio!!! Tycker ni också det känns som om filmen kommer att bli älskad av hela världen minus alla Twilight-älskare. Det blir ungefär....... = Nästan Alla killar på jorden+jag.


Kommentarer.
Av: Elsa

hur kan man inte gilla twilight...?

Du måste läsa böckerna, dom är MKT bättre än filmerna!! :D

2010-08-18 @ 11:23:55
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0