Gulli -.-


Jag vill tacka Emme För detta Awards blev jätteglad att jag måste skriva ett till onödigt inlägg;)
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare! DÖH
1. Jag är adopterad! (Denna hade Emme också, orkar inte ta bort den)
2. Jag älskar åka snowboard. (Denna hade Emme....)
3. Här hade Emme något annat, men jag ändrade det!
4. Jag fick en ny Mp3 för några dagar sen!
5. Tycker om att dra interna skämt, fast det visste ni ju som redan....
6. Har relativt många vänner, tror jag iallafall ;)
7. Har inte bestämt vem som ska få awarden än, så jag återkommer om ett tag och skriver klart!
Jag ger Awards till:
AlvaOMoa , Elin O , ElsaoCissi , Emme för att vara jävlig^^ , Fennfer , Sanyää , patricia
REGLER: Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggar och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Kommentarer.
Av: smilla

nej inte roligt orkar inte HAHAHHA:D Sänna:D<3

2010-08-20 @ 15:35:43
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0