100211

God morgon på er!
Hinner med ett liiiiitet inlägg också, nu på morgonkvisten.(hahah vilket fult ord, "morgonkvisten^^)
Vaknade väl som vanligt kl 06.25 drog mig till typ halv och sen ner och äta. Idag blir det kanske träning, beroende på hur jag känner mig. Vill fara, visst, men jag är lite förkyld fortfarande och min tå är inte bra...-.-
Kan sånna här saker sluta hända mig?Snälla?O.O

Tror att jag har lagt in förr, men den tåls att lägga in igen!:) Saknar Avanc minior...:(

Kommentarer.
Av: anne

segt att du är skadad..

2010-02-11 @ 08:10:43
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0