Bored

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
Orkar inte hämta en bok;]
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En gardin:$
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Bra fråga, vet faktiskt inte!
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ halv åtta
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Drängarna!:D
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från bilen och in.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Dataskärmen:}
8. Vad har du på dig?
Kläder!
9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Ingen aning:O
10. När skrattade du senast?
Idag.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapet!
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Tittade mig själv i spegeln för ett tag sen så ja...x)
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Funkar för mig:)
14. Vilken var den senaste film du såg?
Ingen vill veta?:O haha, men minns inte(a)
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massa saker till mig själv, för jag blir multiego samtidigt!^^
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Vilket folk?
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
SÄNKA PRISERNA OCH HÖJA LÖNER OCH BARNBIDRAG!:)
18. Tycker du om att dansa?
Ibland:}
19. George Bush?
Haha, en göbbe som varit president i USA:)
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pajken skulle heta.... Kurt-Hans och flickan Greta-Stina!
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Oja!:D Om jag fick ta med mig mina vänner och min familj så...
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vad väntar du på, gå och plocka godis ur träden därborta!^^
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Greta-Stina, Lars-Gustav, Gun-Eivor och Sandra! xD


Kommentarer.
Av: Elli

nej tyvär,men ska börja åka lite på sportlovet:) sj?

2010-02-14 @ 19:58:54
URL: http://eleonori.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0