Glömde nästan...

...att det ju är ny månad, vilket innebär; ny månadens blogg, klädesplagg och bild!

Månadens blogg är.....:

[klicka på bilden för att komma till hennes blogg]
Såhär skriver hon i sin presentation:

Vem är Lisa?
Det är jag som är Lisa marklund. En 13 årig sång fågel med enorma artisktdrömmar. Jag bor i en norrländsk stad som heter Skellefteå. Jag är väldigt positiv, glad, målmedveten, och en aning busig.. haha! På fritiden är jag aktuell i lite olika sång tävlingar, dansar, sjunger kör och bara lever livet.
Den här bloggen?
Välkommen till en blogg fylld med kreativitet. I denna lilla blogg dyker det upp massa roliga texter, tankar, sångklipp och en drös med bilder. Även personliga saker finns i denna lilla blogg.

En helt klart värdig vinnare av Månadens blogg, GRATTIS!:)

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0