God Bless The Broken Road

Hej på er! Idag vill jag till Boda, men jag vet inte om det kommer att gå....-.-'
Träning ikväll också, får se hur det går med knäna och så. Fast det är ganska jobbigt att jag inte känner något sug efter att träna, eller lite visst, men inte så mycket som jag skulle vilja. Det är inte heller så kul att vara skadad, vilket drar ned självförtroendet något. Vet inte riktigt vad  jag ska göra för något är ju fel.

God bless the broken road.


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0