Känn dig som hemmaaaaaaa

Chacha bloggen! Nä jag skojar bara med er! Tillbaka nu, har varit jättekul på fotbollslägret:) Jag har precis packat upp mina saker, de flesta sakerna skulle ned i tvätten haha! Snart ska vi fara och hämta min cykel hos Sandris. Hehe, lämnade den där i fredags.

Vi flummade jättemycket igår kväll. Jag, Sandra, Emme, Anna och Sanya tog jäääättefina och jääääätteseriösa foton också;) kanske får ni se dem, men det var Annas kamera så....:] (UPDATE!: Glömde att säga att Ida var den duktiga fotografen och att Amanda var med på ett hörn också:])
Trodde också att min mobil var borta!:O men jag hittade den längst ned i väskan när jag kom hem! Åhh, jag gick och letade den i onödan och gnällde asmkt för att den var borta...:$ heheh

GammalGammalgammal bild:)


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0