Nerds


<3 haha kolla mig!;]

Idag skulle jag egentligen till vb, men jag känner mig så förkyld och har lite huvudvärk, så idag blir det att stanna hemma....:(
Längtar till fredag, först  ska jag och FannyFantan kanske på stan och köpa "nerdglasses" och så ska jag titta om tröjan jag ville ha hade kommit in i min stl.
Sen blir det att fixa sig och sen discot;) Efteråt ska FäännyBäänny sova över, inte mkt sömn kommer det bli. x]

Krya Elsa o Cissi!<3

Kommentarer.
Av: Pam :)

händer idag? ;d

2010-02-03 @ 16:29:53
URL: http://soetpam.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0