Såkkan

Tjosan! Idag blir det Vb med ingen mindre än Elsa! Eller Såkkan;) Emme och Elin skulle typ också dit, så vi träffar väl de där tror jag! Ingen träning ikväll, men det är bara att gilla läget.
Jag ska gå och plocka bort på rummet nu, ser faktiskt hemskt ut! Till och med för att vara jag...

Skolavslutningen -09, tiden då jag fortfarande hade mina glasögon....MKT skönare utan!^^


Kommentarer.
Av: Elli

okej vad kul:D<3

2010-02-15 @ 17:40:31
URL: http://eleonori.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0