Tråkar

Hemstad: En av de bättre^^
Ögonfärg: bruna nästan svart...
Hårfärg: mööööööörkbrunt!
Längd: 1,60 ca:)
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger<3
Stjärntecken: Twin
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: nae, är glad för det
Skor idag: Vanliga
Det första du tänker på när du vaknar: Shiet, skola... / Yes, helg!

FRAMTID
Namn på barn:
 Kurt-Hans och Greta-Stina!
Vad vill du bli när du blir gammal: Skrynklig^^
Drömjobbet: Har inte tänkt så noga på det.


FAVORIT:
Mat:
Bulgogi
Sport: Oväntat, TAEKWONDO!
Djur: katt
Glass: Polkagrissmak!
Nummer: 14
Tuggummi: V6 och Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: sommar
Tandkrämssmak: Mint
Radiostation: RIX FM forlife!


HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Vem har inte?:)
Rymt hemifrån: Ja, ett antal gånger när jag var liten.
Sovit utomhus: Japp
Gråtit i skolan: jaa
Spytt i skolan: Nej, tur det!
Velat bli modell: Nää:]
Sett en död människa: aa....
Retats: everyday

THIS OR THAT:
Pepsi/Cola:
Cola , fast jag har typ aldrig fattat skillnaden:S
Mc Donalds/Burger king: McDonalds
Choklad/vanilj (glass): vanilj
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött ofc!
Tv/film: Båda
Gitarr/trummor: gitarr<3
Adidas/Nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
Kakor/paj: kakor
Mtv/vh1: Mtv
Blind/döv: döv typ^^ Mina ögon<3


KAN DU:
Gå ner i splitt:
 om jag är uppvärmd, ja:)
Skriva med båda händerna: ja, men vem sa att det skulle vara snyggt?
Blåsa en bubbla: Jepp
Nudda näsan med tungan: nej och har aldrig kunnat...
Göra olika konster med tungan: haha en treklöver x]


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade:
Fäänny
Du pratade med: mami
Du kramade: Såkkan kanske?
Du skällde på: ehh, minns inte

SENASTE:
Skrattade:
Nu
Filmen: Nån random
Tuggade tuggummi: Nån timma sen
Drog ett skämt: IdagxD
Sjöng en sång: Nu


VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
snöhög...
Lyssnar du på musik just nu: Always♥
Vad har du på dig: Otroligt snygga kläder+smink
Vad är det på din musmatta: Har bärbar^^

HAR DU NÅGONSIN:
Hoppat studsmatta:
<3
Ätit fiskbullar: FY!
Tagit kort på dig själv: Eh, vem har inte det?:)
Skrattat så att du börjat gråta:  Det händer varje dag
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Aldrig skolkat 1 min!
Sovit mer än 10 stycken i ett tält:  nej, max 4 typ^^
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nää :S
Trillat när du åkt skidor: Hahaha, ja! 
Gråtit till en bok: yes:$
Varit rädd för tomten: ja, på daigs^^
Ätit deg tills du spytt: Nää, jag tycker inte om degen..
Lagat en misslyckad måltid: Det gör jag alltidxD
Har du sjungit karaoke: OJA!
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Haha, aa och i nycklarna till huset, och i ett räcke och....

Jag vet, ingen bryr sig;)


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0