Ulzzang?

Jag lärde mig ett nytt ord på koreanska igår; Ulzzang. Ulzzang betyder ungefär "bästa ansiktet" på koreanska och är personer med väldigt fina/söta ansikten. Utmärkande för en ulzzang är:
Stora "dock-ögon" och för att få de stora "dock-ögonen" använder de cirkellinser:]
Slät och jämn hy
och bara allmänt sött ansikte^^

Tycker att endel ser otroligt överdrivna ut, medans endel bara är jättesöta!

Här har ni exempel!^_^

Vad säger ni, skulle jag passa in?x] nää...;)

Kommentarer.
Av: Elsa

Sv: yes... jag kommer på onsadag... eller inte om jag helt plötsligt blev sjuk igen!! Hoppas:]

Tråkigt att bara vara hemma och se på tv HELA dagen!

2010-02-05 @ 17:12:53
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0