USB

Hej! Har nu lagt över alla kamerabilder till ett USB-minne eftersom hela datorn laggade för jag hade på mycket bilder....;]
Tog lite tid men nu är jag klar! Jag vet att jag lovade bilder från idag, jag ska gå och leta kameran så ni kan få lite bilder!

Det var en rolig träning också, sådär lagom efter att ha varit borta i typ 2 veckor. Mönster och hoppsparkar blev det. Jag och Jennifer funderar på att börja gymma någon dag i veckan på klubben också, gymma är ju så himla kul! Men vi får se hur det blir med det, vi måste kolla med "Coach Mia" först. Förhoppningsvis går det!
KLICKBAR!
Tänkte passa på att hälsa Glad alla <3:s dag även om dagen snart är slut;)
Det blev ett låååångt inlägg!


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0