7 saker du kanske inte visste...

O shit, mitt 9:e inlägg idag!:O Haha, har väl inte haft så mycket att göra antar jag...:)

Okej, då kör vi:
♣ Jag är rädd för höjder och för jättedjupt vatten:s
♣ Jag har aldrig gjort något(färgat, slingat, tonat)med mitt hår.
♣ Jag har lätt för att lära mig saker.
♣ Jag har ingen idol....;]
♣ Jag har typ aldrig fått skäll av en lärare:) (I'm not normal;s)
♣ Jag är inte så stresstålig.

Hihi, nu vet ni lite grann om mig!

Kommentarer.
Av: louizee.

sv:okej det tycker jag oxå!:D

2010-01-17 @ 19:07:28
URL: http://louizee.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0