Blå, gul eller brun?

Jao, träningen gick bra.

Ja, sitter här nyduschad och så och längtar lite efter sommaren:) Åh, jag vill bada i havet och sola och käka massa glass! Funderar om jag ska köpa en ny bikini också. Den som jag hade förra året är inte för liten, men det kan vara kul att variera sig lite!

Hittade på H&M:s hemsida, tycker de är ganska gulliga:

Vad tycker ni? 1,2 eller 3 och vilken modell? H J Ä L P !:)


Kommentarer.
Av: louizee.

jag tkr alla är väldigt fina, men om jag mst välja så nog mitt val vara nr3,den blåa:)



komentera gärna på min blogg vilken av kändisarna du tkr passar bäst i klänningen!

2010-01-17 @ 18:35:31
URL: http://louizee.blogg
Av: anna

2=)

2010-01-21 @ 14:57:59

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0