Blog on ice

Tjo! Bloggen har legat på is ett bra tag nu, har inte förmått mig att ta mig upp för den låååånga trappan och sätta igång datorn. Har dessutom haft en ganska dålig vecka, kusin till söndag, skola och sen träning(20.00-21-30) på måndag och åka i vb på tisdag blev för mycket och nu så for jag hem tidigt från skolan. Är inte sjuk, utan blev för mycket på en och samma gång bara. Är kanske tillbaka imorgon redan men ingen träning ikväll iallafall:'(
 Vill verkligen träna, men hälsan först eller?:)
Sparar mig till lördagssparringen istället, förhoppningsvis är jag på topp redan imorgon! Jobbig vecka är sånt man måste ta och idag blev en "Bad Hair Day" Life isn't always fair?
 <Finns ingen snyggare bild, flickorna är helt enkelt de snyggaste^^<3

Kommentarer.
Av: S A N D R A

haha vem kan ankan till höger vara ?:O

2010-01-14 @ 15:20:05
URL: http://sandrahi.blogg.se/
Av: Elsa

Sv: Ja, man kan ju undra vem fotografen är...

Sen kan man ju undra vem som redigerade bilden:]

2010-01-15 @ 13:43:00
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0