Datanerd

Ni är dåliga på att kommentera....

Sitter vid datorn istället för Let's Dance.... DATANÖRDEN nr 1 hära;) Aja, har som sagt haft väldigt tråkigt idag, vi kom inte på något att göraO.o Imorgon ska vi kanske fara och åka skridskor och så ska jag titta när kusin spelar innebandymatch (det kanske jag har skrivit...) Trååååkigt, för jag känner ju som ingen här, har bara smsat med några, haha:]

Ska kanske gå ned och titta på Let's dance ändå, ingen är inne på MSN....:S

Kommentarer.
Av: Virus

Klart att ingen är inne på Msn.

Alla ser ju Rabi på Lets Dance.

Ska vi åka till Licksela å äta på Frasses där han jobbar?

Ha lite kul i morgon, ååååååååååååå

Tråka inte i hjäl dig, du är inte ååååå fiskar.

Fast det är säker roligt. HiHi

Sov gott :):)

2010-01-08 @ 23:01:41
Av: Storasyster

SysterSarah hära.

Om man sitter för mycket vid datorn som du gör så kommer hjärnan svälla upp. Blir blind till 50% och få rubbningar i händerna. Detta är någonting som forskarna på universitetet tagit reda på.

Men låter bra att du bojkottar Let's Dance till skillnad från din pappa som sitter klistrad framför tv:n för att se på Rabi.

2010-01-13 @ 07:44:49
URL: http://saraahfallstrom.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0