Don't stop it cause' I'm having a good time....

Tjo allihopa! Idag blir en dag som ser ut nästan exakt som igår, undantaget är att träningen är lite senare idag.
Tycker att tiderna på träningarna liksom "förstör" hela helgen, men det kan inte hjälpas. Jag får väl hoppa över nån träning nån dag om jag vill göra annat?:)

Gammal, sthlm -09
Idag kan jag kanske sätta mig ned och ta lite nya bilder, jag lever på gamla just nu(som ni ser^). Haha, kameran har vilat liiiite för länge nu, så vi får väl se om den överhuvudtaget startar. x]


Kommentarer.
Av: louizee.

sv: hehe det va så lite!:D

2010-01-17 @ 11:23:28
URL: http://louizee.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0