Kliiiiiippt miiiiig

Har kommit hem från stan nu och jag har kliiiiippt mig!:) Det blev much kortare! Jag tycker det blev ganska snyggt, jag ska lägga in bilder på det senare. Köpte en sak också, en rosa scarf på indiska för 69.00:-

Det blev tyvärr inte sandra och emme idag:(:( Jag har varit borta från 1010-16.30 så jag orkar typ inte heller...
Men ElsaPelsa imorgon även om det bara blir 2-3 timmar..... För det är ju träning imorgon kl. 14 sista.....

ska ladda över bilder till datorn nu:]

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0