Kusin Vitamin

Jag började blogga ovanligt tidigt idag känner jag....

Snyggsanna:]
Ska börja med att säga att det är ganska läskigt att sitta vid datorn nu..... Ingen kommer att fatta varför...;)
Haha, idag är det bara slappardag enda tills klockan 16.00 då jag tar bussen till kusinvitamin. Sitta 2 tim i en trång buss är något jag inte gör så speciellt ofta, men nu är det dags.
 Oftast kommer min kusin hit, men för en gångs skull besparar jag henne den resan och far dit istället.
Jag ska egentligen packa och sånt, men jag orkar verkligen inte just nu... Det tar  jag efter lunch eftersom jag har all tid i världen (nästan då).
Vi får se om det blir någon uppdatering när jag är borta, annars är det den 10:e jag kommer hem. Jag har då kameran med mig, och denna gång ska inte batteriet ta slut!
Föressten; KusinVitamin fyller år idag, GRATTIS!♥ Jag kan tyvärr inte säga vad hon ska få, tänk om hon läser!

Jag brukar inte lägga in dagens outfit på bloggen, men tycker ni jag ska börja?

Ovanligt långt inlägg känner jag:)


Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0