|Lala|

Okej, ni får ingen bild idag, för att naglarna är inte klara....;$ Hehe, ena pekfingernageln lev konstig så jag måste göra om den imorgon. Ställt väckaren på 07.15 för 08.30 går bilen!:D

Ses imorgon om jag hinner blogga annars så kommer jag troligtvis skriva på kvällen!

"Så älskade Gud världen att han gav den till sin ende son, för att de som tror på honom inte skall gå under utan ha evigt liv."

^Hittade texten i en bok (Nya testamentet) i en låda på hotellrummet  när vi var i sthlm hösten -09x]

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0