Lördagsmorgon^.^

God mogron! Lördag idag och det är = lördagssparring! Innan och efter det är det bara slappa som gäller för imogron blir det ju skidbacke med några brudz!<3 Ska bli så kul! Taggtaggtagg....

På fredag är det taekwondotävling men är inte pepp på den.... vet inte varför, brukar alltid vara pepp! Kanske är det för att för att de som jag brukar vara med inte ska med....:[ Får väl klara mig ändå! Men då får jag inte vara med på klassövernattningen :'(

Ska försöka klara mig ändå, livet går ju vidare!

(Arkivbild) söta "småbrorsor";]

Kommentarer.

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0