|Love don't cost a thing|

Hejsan! Nu har jag varit i skidbacken hela dagen och det var askul! Vi hittade en platt rail om man kan kalla det så (typ lika bred som en planka), och jag, Sandra och Emme raila på den!:) Hihi, det var kulkul. Lekate lite i knappliftarna också, men det ska vi inte tala om;)

Bjuder på en bild som jag ritade för ganska länge sen:) Haha, är amatör, mobbas inte:)
Yes, inneidrott imorgon, yäyäyäyä x


Kommentarer.
Av: Elin

sv: Haha tack, man har sina stunder.. ;)



Vad roligt att vara i skidbacken!

2010-01-24 @ 18:10:40
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Komentera här nedanför:

-Jag bryr mig inte om din frågestund!
-Jag äger alla bilder om inget annat anges! Det är alltså förbjudet att ta bilder utan min tillåtelse.
-Jag svarar på komentarerna i din blogg, eller när jag har frågestund.

Du heter?:
Komenterar ofta?

E-postadress: (Bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0